Pagalbos kelyje paslaugos savitarnos, su vietovės ir maršruto nustatymu, sprendimo diegimas

Šiuo metu įmonė teikia autoserviso (kėbulo remontas, paruošimas dažymui, dažymas ir k.t.) paslaugas tiek fiziniams tiek ir juridiniams asmenims. Dažniausiai šias paslaugas užsako juridiniai asmenys su kuriais yra sudarytos autoparko remonto paslaugos arba pavieniai fiziniai asmenys kurie vienaip ar kitaip sužino apie įmonės teikiamas paslaugas. Siekdami išplėsti paslaugų spektrą ir padidinti įmonės pajamas yra priimtas sprendimas teikti techninės pagalbos kalyje paslaugą, kuri padidintų įmonės pajamas bei padėtų pritraukti naujų klientų, kuriems yra poreikis serviso paslaugoms pvz. tiek fiziniai tiek juridiniai asmenys kurių transportas pakliuvo į autoįvykį ir reikalingas transportavimas bei remontas. Teikiant pagalbos kelyje paslaugą atsirastų galimybė šią paslaugą užsakiusius klientus tuo pačiu nukreipti į servisą reikiamiemų remonto darbų atlikimui. Šiai dienai pagalbos kelyje paslaugos yra reklamuojamos įvairiuose skelbimų portaluose, kas yra neefektyvu, o susitarimai dėl paslaugos atliekami telefonu, kas taip pat neužtikrina aiškumo dėl paslaugos sąlygų, atstumo iki kliento, apmokėjimo ir k.t. Siekiant užtikrinti šios paslaugos efektyvumą yra būtina įdiegti įmonės veiklos principams pritaikytą pagalbos kelyje paslaugos savitarnos, su vietovės ir maršruto nustatymu, sprendimą. Įdiegus pagalbos kelyje paslaugos savitarnos, su vietovės ir maršruto nustatymu, sprendimą klientai galės gerokai paprasčiau užsakyti techninės pagalbos kelyje paslaugą, nustatant tikslią vietovę į kurią turi atvykti techninė pagalba, o įmonei paprasčiau įvertinti tokios paslaugos suteikimo kainą. Supaprastės užsakymų suderinimo ir apmokėjimų valdymo procesai. Klientai galės realiu laiku stebėti atvykstančią techninę pagalbą žemėlapyje, matyti per kiek laiko bus suteikta paslauga, kas ypatingai svarbu kelyje ištikus bėdai. Šie sprendimai leis efektyviai teikti paslaugą ir padidinti įmonės pajamas.

Savitarna naudosis tiek fiziniai asmenys, kuriems reikalinga techninė pagalba ar transportavimas kelyje, tiek ir jurdiniai asmenys turintys savo autoparką, kuriems iškyla techninės pagalbos poreikis kelyje.

Įdiegus pagalbos kelyje paslaugos savitarnos, su vietovės ir maršruto nustatymu, sprendimą klientai galės gerokai paprasčiau užsakyti techninės pagalbos kelyje paslaugą, nustatant tikslią vietovę į kurią turi atvykti techninė pagalba, o įmonei paprasčiau įvertinti tokios paslaugos suteikimo kainą. Supaprastės užsakymų suderinimo ir apmokėjimų valdymo procesai. Klientai galės realiu laiku stebėti atvykstančią techninę pagalbą žemėlapyje, matyti per kiek laiko bus suteikta paslauga, kas ypatingai svarbu kelyje ištikus bėdai. Šie sprendimai leis efektyviai teikti paslaugą ir padidinti įmonės pajamas.

Pagalbos kelyje paslaugos savitarnos, su vietovės ir maršruto nustatymu, sprendimų diegimas bei testavimas bus įgyvendintas ir pilnai funkcionuos per 12 mėn.

Pagalbos kelyje paslaugos savitarnos, su vietovės ir maršruto nustatymu, sprendimo veikimas iš kliento pusės: prisijungęs klientas galės suformuoti naują užsakymą, vietovės nustatymo funkcionalumas leis užfiksuoti gedimo/įvykio vietą, suderinti kitus užsakymo parametrus bei atlikti apmokėjimus, sekti pagalbos ekipažo atvykimo maršrutą realiu laiku žemėlapyje.
Pagalbos kelyje paslaugos savitarnos, su vietovės ir maršruto nustatymu, sprendimo veikimas iš įmonės valdymo pozicijų: įmonės darbuotojai galės matyti gaunamus naujus užsakymus, sekti jų apmokėjimą, atlikti korekcijas, pateikti informaciją apie jų įvykdymą ir k.t.

Projektas įgyvendinamas pagal priemonę Nr. 13.1.1-LVPA-K-860 „E. komercijos modelis COVID-19“. Finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo, kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė. Projekto biudžetas yra 64 000 EUR, iš jų finansavimo suma sudaro 47 000 EUR.  Projekto pradžia – 2022 metų vasario mėn, o pabaiga 2023 metų vasario mėn.